Pagina's

donderdag 10 mei 2012

Essence: Ready for Boarding


De zomer wordt vooral hopelijk heel erg mooi door het mooie weer en nog zo veel andere mooie dingen, maar ook door de vrolijke kleuren van onze geliefde make-up en, niet te vergeten, de limited editioncollectiess! Ik schreef nog niet zo'n lange tijd geleden over Cruise Control van Catrice, en mijn andere budgetfavoriet kan natuurlijk niet achterblijven met een zomerse limited edition. Daarom komt Essence aan het begin van deze zomer met Ready for Boarding, are ya ready?

In deze limited edition van Essence vind je handige en kleine reisproducten die altijd nog wel in je koffer passen, waar je ook heen gaat.



Eyeshadow Palette - €3,49 (01 Beauty On Tour)
Een oogschaduw palet met zes verschillende kleuren, wel in mini-formaat. Het uiterlijk van dit palet doet me een beetje denken aan die van Too Faced of Urban Decay, inclusief de duo applicator. Toch vind ik het leuk bedacht en bevat hij leuke en frisse kleuren.



2 in 1 Kajal Pencil - €1,49 (01 Destination Sunshine en 02 Via Airmail)
Potlood met twee verschillende kleuren, verkrijgbaar in blauw-geel en bruin-grijs. Super handig om mee te nemen op vakantie (waar deze hele limited edition ook voor is bedacht), maar verder vind ik ze niet heel spetterend. 


Lip & Cheek Creme - €2,49 (01 Sending You Kisses en 02 Beauty On Tour)
Ik ben dol op lipproducten en neem dan ook vaak een lipbalm/stick/gloss mee uit een limited edition collectie. Twee mooie kleuren, de een wat dieper roze/paarsachtig, en de ander die iets meer naar de peach kant op gaat.  


Nailpolish - €1,79 (01 Sending You Kisses, 02 Beauty On Tour, 03 Exits On Your Right, 04 Via Airmail! en 05 Destination Sunshine) 
De kleuren van de nagellak is zomers, of course they are. Vooral 05 en 02 lijken me erg leuk en vooral fris op je nagels staan. Zonder twijfel neem ik hier een paar van mee als ik ze zie. 


Peel Off Base Coat - €1,79 (01 Carry Me Home)
Erop en eraf, zogezegd is deze base coat super handig als je haast hebt en ergens snel naar toe moet. Je zou je nagellak er zo weer vanaf kunnen trekken als je er geen zin meer in hebt, maar ik vraag me zeker af of dit ook werkt. Geen nagellakremover meer nodig hebben lijkt me hartstikke fijn en handig, zo kun je super snel weer een nieuw kleurtje aanbrengen op je nagels.

Cosmetica Bag - €2,49 
Een handig tasje om een paar laatste make-upjes in te doen. 

Hand & Body Wipes - €1,29
Vochtige doekjes om je handen of iets dergelijks mee schoon te maken met een frisse granaatappelgeur. Nog nooit gezien in een limited edition collectie!

Luggage Tag - €2,29

Ik ben zeker benieuwd naar Ready For Boarding, ook omdat er naast make-up ook wat andere extra handige dingetjes bij zitten. Origineel en handig dat alles is geïnspireerd op vakanties en reizen. Kannie wachten om op vakantie te gaan met al deze handige en mooie beautyproducten!

Ready For Boarding van Essence is vanaf half juni in België, en vanaf half juli in Nederland verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister. 

1 opmerking: