Pagina's

dinsdag 25 december 2012

Nails Of The Days in 2012

Merry Christmas! 
Vandaag laat ik jullie een overzicht zien van alle 9 8 Nails Of The Days die er het afgelopen jaar zijn verschenen op mijn blog. Van fel roze tot bruintinten en van koraal tot diep rood. In welke kleuren lakte ik mijn nagels en hoe netjes deed ik dat?


Oh My Gosh 026 Romantic Rose - NOTD 03/12
Catrice Ultimate Nail Lacquer 070 Caught On The Red Carpet - NOTD 25/10
Rimmel 60 Seconds 415 Instyle Coral - NOTD 21/09
Catrice Ultimate Nail Lacquer 640 Grey's Kelly - NOTD 03/07
Catrice Ultimate Nail Lacquer 780 Welcome To Roosywood - NOTD 18/06
NYC Nail Polish 251 Bubblegum Pink - NOTD 28/05
Rimmel Lycra Pro 391 Celebrity Bash - NOTD 22/05
Essence Colour3 05 Boys Are Back In Town - NOTD 01/05

Wat ik vooral heel leuk vind aan het terugkijken van deze foto's, is dat je heel goed kunt zien dat ik in het begin nog even moest oefenen met netjes lakken. Droge nagelriemen, velletjes, deukjes en gewoon niet erg netjes. Ik was nog een beginner wat betreft nagellak, maar dat gaat nu gelukkig netjes en soepel. Ik ben gék op nagellak, en er komen in het nieuwe jaar hopelijk weer een heleboel nieuwe kleuren, creaties en merken voorbij in NOTD! 

4 opmerkingen:

  1. De twee van Rimmel vind ik mooi! Ik wilde eigenlijk op het artikel van Pretty Little Liars commenten, maar de reacties staan daar volgens mij uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Reageren stond inderdaad uit, geen idee hoe... Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen